ביטול והחלפה

לקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“), כפי שיפורט להלן, למעט ברכישת פריטים מסוימים, המפורטים בסעיף 15ג(ד) לחוק הגנת הצרכן ואשר בהם, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה

.במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה/מכירה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה בטלפון לשירות לקוחות, או באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני  בכפוף לחוק הגנת הצרכן ומדיניות החזרות וביטולים של החברה שתשתנה מעת לעת ומוצגת בעמוד מדיניות החלפות וביטולים.

ביטול הזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה לחברת השילוח) לא יחויבו בדמי ביטול.

לאחר שליחת המוצר

במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו יוכל לעשות זאת בהודעה בואטס אפ,לתאם הגעה ו להחזיר את המוצר עצמאית לסטודיו בתאום מראש  באריזתו המקורית לא נלבש  לא כובס עם  התוויות והתגיות המקוריים ובאריזתו בנילון וקרטון לחילופין ניתן להחזיר את המוצר באמצעות חברת שליחויות  חיצנית בעלות של 29 ש"ח חברת השליחויות מתחייבת לספק את המוצר חזרה לחברה 10 ימים מיום למחרת האיסוף 

הזיכוי יתבצע תוך 4 ימי עסקים

החזרת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר והמוצר באריזתו המקורית ובאריזה שבו סופק. בכפוף לתנאים המפורטים לעיל החברה תספק החזר כספי עם גביה של 5% דמי ביטול או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם. החברה לא תגבה דמי ביטול במידה והביטול מתבצע כתוצאה מפגם בפריט

.חזר כספי אך ורק לכרטיס האשראי ישולם ויועבר אך ורק לכרטיס איתו בוצעה העסקה, בניכוי דמי ביטול ודמי המשלוח/ים (ככל ששולמו), ובהתאם ללוחות הזמנים של חברות האשראי

החלפת מוצר בעלות של 35 ש"ח בהתאם לנהלי חברה והסכמתה.

מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 החלות והתקפות במועד העסקה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.